2011. május 5., csütörtök

Meghívó anyák napi ünnepélyre (Sydney)

Sydneyi 66. sz. Papp-Váry Elemérné leány cserkészcsapat és 
a 30. sz. Körösi-Csoma Sándor cserkészcsapat,
a Kodály Tánccsoport,
a Maci Klub,
a Flemingtoni Magyar Általános Iskola 
és a Bankstowni Állami Középiskola 

szeretettel meghívja Önt, kedves családját és ismerőseit

ANYÁK NAPI ÜNNEPÉLYÉRE

a Cserkészotthonba 
(Melville Reserve, Hampstead Rd, Homebush West)

2011. május 7-én, szombaton
délután 2 órától.

Belépés díjtalan, az ünnepség után frissitő ital és sütemény kapható.


Elnézést a hosszú i-k hiányáért, angol billentyűzetről irok.

Update:
AltGr+j = í
AltGr+i = Í

4 megjegyzés:

JuditAu írta...

'alt' és 'j' billentyűkombinációval a hosszú í is előcsalogatható (én is angolon írok) :)

Alexandra írta...

Nekem arra semmit nem csinál...
Lehet, hogy be kell állitani?

JuditAu írta...

Nem tudom, nekem angol billentyűzetem van, magyarra beállítva, és így működik a jobb oldali alt és a j együttes lenyomásával hosszú í-t produkál.

Alexandra írta...

ííííí

:)))))
Köszi Judit, az AltGr+J-vel nekem is működik :)
Jó, hogy írtad, hogy jobb oldali, mert én csak a sima alt-tal próbáltam, a bal oldalon :)