2013. április 10., szerda

Húsvéti képek 1.

Zsebi kalózos tojást* kapott reggelire,

 ... Sophie királylányosat (de nem mutatja),

... Daddy nyuszisat.


A reggeli: főtt tojás füstölt lazaccal, kaviárral, jégsalátával és hollandi szósszal...

... majd (paleo) banánkenyér lekvárral.

A banánkenyeret egy kicsit megpirítottuk. 


 "Repülő!"




Mit hozott a nyuszi? Ajándék keresés a kertben. 

Csokinyuszit** hozott a nyuszi. Egyáltalán nem paleo.






 Kis kacsa úszik fekete tóban. Bár már nem annyira kicsi :)




Hopp, ez közel volt ;)

Egy Qantas és egy Emirates gép tett néhány kört a fejünk felett, annak örömére, hogy 2013. március 31-étől a két légitársaság közösen üzemeltet néhány járatot. Kb. 14-et naponta... 



*Tavaly és idén sem festettem tojást, helyette csak filctollal rajzoltam valamit a főtt tojásokra. Gyors és a gyerekek ennek is nagyon örülnek. 

**Mivel anyósomtól már korábban megkaptam a tejcsokinyuszikat, nem vettem és nem készítettem több csokoládés édességet. Számítottam arra, hogy ha a kezükbe kerül, egyből befalják. Ha több csoki lett volna, azt is befalták volna. Ha nem egyből, akkor egy napra elosztva. Ennyi is bőven elég volt nekik. 

Nincsenek megjegyzések: