2013. április 12., péntek

Zsebi születésnapja 2.

Zsebi két héten át minden nap megkérdezte, hogy "ma jönnek a vendégek?" :) És csalódott volt, hogy nem. Már nagyon várta őket. 
Amikor meglátta őket az ablakon keresztül, ujjongva rohant az ajtóhoz, hogy "itt vannak a vendégek!" :)))
Csak a legközelebbi barátokat hívtuk meg (így sem tudtam mindenkire elég figyelmet fordítani), így 5 gyerek jött el és a szüleik. Sajnos az eső időnként szemerkélt, így zömmel bent voltunk a terasz helyett. 

Bár már kezdek belejönni az ilyen születésnapok lebonyolításába, még mindig van mit tanulnom és koránt sem vagyok olyan profi, mint néhány barátnőm. Csak az ételek elkészítése kb. 7 órát vett igénybe, pedig nem pazaroltam az időmet. Viszont most először úgy éreztem, hogy szinte mindennel elkészültem (khm, az íróasztalomon már nem tettem rendet), de sikerült kitakarítani a lakást (portörléssel), az utolsó pillanatban mindenhol felmostam és még a délelőtt folyamán feldíszítettem a lakást és a teraszt, még lufikat is fújtam. 
Persze, amikor az ember úgy gondolja, hogy a rendrakás már kész, a gyerekek akkor dobálják le az összes könyvet a gyerekszobai polcokról :) Még csak nem is hagyhatod rájuk, hogy majd ők felpakolják, ott kell állnod mellettük, mert a magyar és angol nyelvű könyveket külön-külön polcra kell tenni...

Itt szokás valamilyen témát választani a születésnapi bulira, na ebben nem erőltettem meg magam. Főleg azért, mert felesleges pénzkidobásnak tartom (tudom Apu, "Erzsi néni" :D), arról nem is szólva, hogy a dekorációs cuccok többségét úgy kaptam valakitől, amik ha túlélik a bulit, újra felhasználhatók, nem?
Mivel Zsebi kalózlázban él egy ideje, azért egy kalózhajónak álcázott gyümölcssalátát összedobtam (a torta túl nagy kihívás lett volna) és maga a meghívó is kalózos volt (azt is csak a netről nyomtattam). 

Remélem, hogy mindenki jól érezte magát, mert az ilyen összejöveteleken mindig úgy érzem, hogy senkivel sem beszélgettem eleget. Egy biztos: az ünnepelt elégedett volt :)

Ja tényleg, minden étel paleo (tejtermék- és gabonamentes) volt, eltekintve a torta díszítésétől.

 A vendégekre várva 


A kalózhajó formájú gyümölcssaláta nagy sikert aratott, az ünnepeltről nem is beszélve :)

Paleosított friand mini muffin formában sütve 

 Volt még édesburgonya chipsz, szezámkeksz (fekete szezámmaggal keverve) ...

 ...paszternák chipsz és cseresznyés pite.

Csokoládétorta (a dísz természetesen nem paleo) 








1 megjegyzés:

Tücsike írta...

Istenem, de édesek! Hogy bűvölik a tortát!!! :D